کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

به وبگاه کلینیک طلوع سبز خوش آمدید
کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

به وبگاه کلینیک طلوع سبز خوش آمدید

اعلام آمادگی انجمن دیابت ایران برای مبارزه با مواد مخدر!

رییس انجمن دیابت ایران از اعلام آمادگی همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان‌های ذی‌ربط برای اطلاع‌رسانی در زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اسداله رجب در این باره گفت: با توجه به افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی و هشدارهای متعدد از سوی مسوولان و کارشناسان، انجمن دیابت ایران در زمینه اجتماعی کردن این معضل بزرگ می‌تواند فعال و پیشقدم باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های این انجمن و برگزاری نشست‌های آموزشی با بیماران مبتلا به دیابت و خانواده‌های آنها اظهار داشت: کارشناسان ما می‌توانند در حاشیه این نشست‌های آموزشی، بیماران و خانواده‌های آنها را با عوارض خطرناک مواد مخدر که گفته می‌شود روزانه سه نفر بر اثر مصرف این مواد می‌میرند، آگاه کند تا هوشیارتر به این موضوع 

  توجه کنند.

رجب با بیان اینکه مصرف مواد مخدر صنعتی مانند دیابت که از آن به عنوان قاتل خاموش نامبرده می‌شود، کشنده و مرگ آور است ، ادامه داد: باید برای مبارزه با مواد مخدر مردم را در این مسیر همگام و اطلاع‌رسانی‌ها را وسیع‌تر کرد.

رییس انجمن دیابت ایران اختلالات در خواب و سیستم عصبی و گوارش را از مهم‌ترین عوارض مصرف مواد مخدر صنعتی بیان کرد.

رجب، اضطراب همراه با تنگی نفس، احساس خفگی، تپش و ناراحتی در قلب، احساس درد و ناراحتی در شکم و درد در سایر قسمت‌های بدن را نیز از دیگر عوارض مصرف مواد مخدر صنعتی نام برد.

نظرات 1 + ارسال نظر
helen پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 01:21 http://mihanblog-ir-pars.leue.biz

سلامممممم ایول
آدم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه
1488

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد