کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

به وبگاه کلینیک طلوع سبز خوش آمدید
کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

به وبگاه کلینیک طلوع سبز خوش آمدید

عملکرد مرکز طی سال 92

مجموعه مدیران و پرسنل کلینیک طلوع سبز همواره کوشیده اند تا خدمات درمانی خود را با حد اعلای کیفیت عرضه نمایند. در سالی که گذشت نیز مانند هفت سال قبل از آن تمام توان خود را به کار گرفت تا ضمن رعایت همه استانداردهای درمانی موجود، رضایت کامل مراجعین را جلب نماید.

بر اساس نظرسنجی که در انتهای سال 92 صورت گرفت، مراجعین کلینیک طلوع سبز عملکرد مرکز و عملکرد پرسنل را خوب یا بسیار خوب ارزیابی کردند که این میزان رضایت مایه مباهات و باعث انگیزه ای مضاعف برای خدماترسانی بهتر خواهد بود.

مراجعین مرکز عملکرد مرکز و پرسنل آن، وضعیت بهداشتی، نحوه اطلاعرسانی و چند مورد دیگر را اینچنین ارزشیابی کردند:

مطابق این نظر سنجی، مراجعین به عملکرد پرسنل در 85 درصد رضایت بالا و 14 درصد رضایت متوسط را اعلام کرده اند. بنابراین می توان گفت که تیم درمانی مرکز نمره خیلی خوبی از مراجعین خود دریافت نموده است.

در مورد عملکرد کلینیک از 15 نمره ممکن، مطابق این نظرسنجی به طور میانگین، نمره 12.20 کسب شده است. بنابراین می توان گفت که مراجعین، از عملکرد کلینیک (اعم از وضعیت ارائه اطلاعات دارویی، تحویل دارو و ...) رضایت خوبی داشته اند.

همچنین مطابق نظر شرکت کنندگان درا ین نظرسنجی، بالاترین رضایت از نحوه تحویل دارو و نیز وضعیت بهداشت محیط و کمترین رضایت از تعرفه خدمات و اطلاعرسانی از عوارض داروها بوده است. گزارش آماری نظرسنجی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده فرمایید:

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد