کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

به وبگاه کلینیک طلوع سبز خوش آمدید
کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

کلینیک تخصصی درمان اعتیاد طلوع سبز

به وبگاه کلینیک طلوع سبز خوش آمدید

معرفی مرکز طلوع سبز

مرکز درمان اعتیاد" طلوع سبز" در سال 1385 با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (به شماره 4126/4853/8/س ) در منطقه 10 تهران تأسیس شده است.

بیماران این مرکز، معتادینی هستند که قصد دارند درمان خود را به روش دارویی ترک کنند. بیماران این مرکز ساکن نقاط مختلف شهر تهران و عموماً خودمعرف اند اما قطعا با توجه به فضای مناسب و امکانات و تیم درمان قابل قبول آن آمادگی کار با مراکز مختلف در مجموعه هدفهای خود را دارد.

سوابق: طی سال فعالیت خود، تاکنون تعداد زیادی بیمار با طریقه ها و نوع مصرفهای مختلف در این مرکز پذیرش شده اند و به طور ثابت 100 بیمار در یک بازه زمانی یکساله در مرکز دارای پرونده هستند. 


تیم درمان: طلوع سبز از تیمی متخصص شامل پزشک، پرستار، روانشناس و مددکار اجتماعی تشکیل شده است.


روش درمان: درمان در این مرکز به دو روش دارودرمانی و رواندرمانی انجام می شود.

 در روش درمان دارویی پزشک و پرستار نقش اساسی دارند. متادون، بوپره و سابکوکسان داروهایی هستند که معمولا توسط پزشک تجویز و در اختیار بیماران قرار می گیرد.

در درمان رفتاری-شناختی بیشتر، روانشناس و مددکار اجتماعی دخیل اند. در این نوع درمان همچنین روش ماتریکس گروهی و فردی نیز توسط روانشناس مرکز انجام می پذیرد. به این ترتیب که در یک دوره درمانی 24 جلسه ای بیمار با روانشناس در یک رابه درمانی قرار می گیرد. همچنین جلسات کارگروهی با موضوعاتی مانند مهارتهای دهگانه زندگی و سایر موضوعاتی که مورد درخواست بیماران و اعضای گروه باشد تشکیل می شود. این جلسات معمولا در روزهای پنجشنبه از ساعت 17 تا 18: 30 در مرکز انجام می شود.


نشانی مرکز: تهران- خیابان آزادی- خیابان رودکی جنوبی- پایین تر از خیابان ارومیه- کوچه دکتر بزرگی- پلاک 2- طبقه اول  واحد 4  


برای تماس با مرکز می توانید با شماره تلفنهای    66922934  - 66923071 تماس حاصل فرمایید.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد